Aktuality

NOVINKA: Na zákazníckej linke vám pomôže virtuálna asistentka Svetlana

Od 1. júla pomáha na telefónnom čísle 0850 166 007 s riešením najčastejších požiadaviek. Ide o testovaciu verziu, preto vás prosíme o trpezlivosť a zároveň, aby ste si prečítali tipy, ktoré vám pomôžu pri komunikácii s virtuálnou asistentkou.

 

Vopred sa ospravedlňujeme, ak vaša požiadavka nebude vyriešená podľa vašich predstáv. Svetlana je veľmi učenlivá a postupne ich bude schopná riešiť efektívnejšie. Je tu v prvom rade na to, aby šetrila váš čas a namiesto čakania na zákazníckej linke vám pomohla nájsť na našej webovej stránke to, čo potrebujete.

V komunikácií so Svetlanou je dôležité:

  • Hovoriť ZROZUMITEĽNE, JASNE a JEDNODUCHO.
  • Pozorne počúvať, čo vám hovorí.
  • Vyjadrovať sa spisovne.
  • Používať krátke vety.
  • Ak chce Svetlana od Vás potvrdenie áno/nie, tak odpovedajte len týmito slovami.

 

Nehovorte Svetlane veci ako:

  • Pred týždňom som posielal žiadosť o pripojenie a doteraz mi nič neprišlo. Kedy dostanem odpoveď?
  • Prišiel mi od Vás list, že prídete 15.4., ja budem na dovolenke
  • Čo robiť, keď chcem vymeniť skrinku na elektromer?
  • Zaplatil som faktúru a stále nie som pripojený.
  • Boli tu vaši pracovníci a chcem vedieť, čo robili na mojom odbernom mieste.

 

 Namiesto toho radšej jednoducho povedzte:

  • Chcem zistiť stav žiadosti.
  • Potrebujem odplombovať elektromer.
  • Chcem nahlásiť stav elektromera.
  • Chcem pripojiť dom, byt, pozemok.
  • Predal som byt, zmena odberateľa.

 

 Ako to funguje?

Všetky základné informácie pre podanie žiadosti, nahlásenie stavu elektromera ako aj overenie stavu vašej žiadosti vyriešite prostredníctvom nášho webu. Najčastejšie vám preto Svetlana poradí, kde to nájdete a ako máte postupovať.

Ak to je technologicky možné a voláte nám z mobilného čísla, Svetlana Vám do SMS rovno pošle link na portál SSD, kde nájdete informácie k vašej požiadavke, alebo ju tam rovno aj vybavíte.

Niekedy vás nasmeruje na email prevadzkovatel@ssd.sk, kde môžete ďalej vašu požiadavku riešiť, pretože nie vždy sa dá pomôcť zákazníkovi prostredníctvom našej zákazníckej linky.

Samotné vybavenie požiadavky však zostáva na vás. (Typicky ide o podávanie žiadostí, zadanie stavu elektromera, podanie sťažnosti či reklamácie a pod.)

Ak požadujete informácie priamo o vašom odbernom mieste, k takýmto informáciám Svetlana prístup nemá a preto vás s najväčšou pravdepodobnosťou prepojí na živého operátora.

 

Čo Svetlana nevie?

  • Nepodá žiadosť za vás.
  • Neprihlási sa za vás do portálu energetických dát.
  • Neprepojí vás na konkrétneho zamestnanca.
  • Neodpovie vám na otázky súvisiace s komplikovanejšími záležitosťami. Odporúčame ich riešiť prostredníctvom emailovej adresy prevadzkovatel@ssd.sk

 

A ešte jedna dôležitá vec, na ktorú nezabudnite. Keď Svetlana rozpráva, tak nepočúva. To znamená, že si nezapamätá, čo vtedy hovoríte. Počúvajte, čo hovorí. Vy hovorte až vtedy, keď prestane rozprávať.